YAY...Inte

Trodde faktiskt att jag åt tillräckligt med vitaminer. Men tydligen inte. Vaknade idag av att halsen kändes öm. Imte så farligt, så det blev promenad som vanligt med Alle. Trevligt. Det tyckte dock inte halsen. Bajs. Orkar inte vara förkyld. Inte nu. Vill kunna träna så jag inte får en massa dåligt samvete. Skit också.

På grund av tristessen över denna tråkiga händelse, så har det blivit en del degande. Nämligen ett nytt Kyleavsnitt (yay! tyvärr rätt händelselöst). Ovanpå det blev det även Resident Evil Extinction och Magot at a wedding. Den första var helt okej. Jag brukar inte vara zombiefan direkt, men den funkar. Speciellt med Ali Arter. Den senare var dock bara tråkig. Trodde att den skulle vara bra eftersom både Nicole Kidman och Jack Black var med. Alldeles för djup film för min smak på en dag som denna.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Svar. Det låter ju inte bra för dig heller. Hoppas att det blir bättre snart då för din del.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback