Veckans kulturella

Jag insåg precis att jag sett en hel del film den här veckan. Främst har det väl berott på att jag har legat och kinkat över min hals, och därför tyckt synd om mig själv i sängen. Då finns det inte mycket mer att göra än att glo på film. Men vem bryr sig. Ibland ska man ju vara litekulturell.

Filmer som jag sett (med stor risk för att glömma någon) är: Across the universe, Margot at a wedding, Lars hand the real girl, Into the wild, No resarvations, Step up, Stick it, Save the last dance, Take the lead, Resident Evil 3, Old School, Accepted.


Känns som det blev för lite. Som sagt. Något har nog glömts. I vilket fall som helst så har det blivit en hel del djup film. But I kinda liked it, så det gör inte särskilt mycket för min del. Dock kan det bli för mycket ibland. Tycker det är rätt härligt med djup film, som ändå har lite humor. Ska allt bara vara överindie, när det gäller filmning, manus och hela faderullan kan det lika gärna vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback