Oups

Jag måste säga att jag har varit rätt obsessed den senaste veckan. Insåg nämligen lite snyggt att jag under ca 6 dagar sett 25 avsnitt av Kyle XY. I'm a geek. Yes. Men det var fruktansvärt längesedan jag varit så inne i en serie att jag bara har velat se mer hela tiden. Har man dessutom tid, och vädret suger, vad kan då vara bätter? Nu har jag dock bara 2 avsnitt kvar tills jag har hunnit ikapp. Bittert, att vänta är fruktansvärt tråkigt.

För att fortsätta på samma spår så kan man inget annat än att skratta åt de som översätter och textar. Jisses. Ibland kan man ju undra vad dom tänker med. att översätta "using nail-polish" till "Jag gör polska naglar". Okej att det skulle kunna tolkas så (kanske?) men skaffa ett lexikon för fan.

Annars händer det inte särskilt mycket i mitt liv. Äter tränar sovar (och kollar Kyle XY, haha). Inget nytt på jobbfronten. Orkar inte bry mig så mycket heller eftersom jag för tillfället trivs med att inte göra så mycket. Dessutom börjar det bli dags att söka sommarjobb. Bummer. Jaja, vi får se.

image741

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback