My new little buddy

image740Vi har fått ett nytt litet tillskott till familjen. Han heter Bengt och är våg. Fast stenbock, fast ändå våg liksom. Tja, ni fattar. Så alla ni som passar ihop med stenbockar är välkomna hit att dra in en stöt. T.o.m ni saddosar där ute kan få testa för han är inte rädd för att bli trampad på, speciellt av tyngre folk. Han kan väga upp till 180 kg, visa fettprocent i kroppen och även hur mycket vätska du har. han är dock rätt tystlåten, men han är nog mest blyg då folk tenderar att bli ledsna i hans närhet.

Nog med making fun of Bengan. Det har varit en förhållandevis trevlig helg. Det har blivit äta bort mycket, vilket har resulterat i dåligt samvete, men eftersom jag har tränat på rätt bra med så har det inte gjort så förtvivlat mycket. Fick med mig Frida igår till gymmet också. Så vi körde slut på vad som fanns i benen med 3-minuters träningen jag alltid avslutar med. Trevligt. Trött blev man men det var det värt. Dessutom har det blivit en del morgonpromenerande med Alle. Väldans trevligt det också, med tanke på att mornar kan vara rätt tråkiga annars. Dock missar jag handbollen igen, eftersom jag inte har ngon att gå med, bittert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback