Kärlekens dag?

I don't think so. Inte här iaf. Får hålla med Jenny och säga att denna dag håller en förhållandevis låg profil i mitt liv. Dock har jag varit snäll och städat hela (nästan, mitt rum får stryk imorgon) lägenheten till mammas lycka. Eftersom hon visste att jag inte käkar så mycket sött för tillfället så var hon gulle och köpte en burk med jordgubbar till mig som jag ska snaska på senare framför TV:n.

För övrigt så ska man väl dra in i duschen, så man ser lite halvt normal ut när man går på tränarmötet. Råkade även lite snällt nämna för mama att jag funderade på att träna lite lätt. Jag fick en mördande blick som inte visat sig på länge, så jag antar att jag stannar hemma. så hon undrade om jag ville gå på smyginvigningen på Harrys istället, men det känner jag inte riktigt för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback