Helgens spel

Då var SOS över för i år igen. det går alltid så fort när man tvälar. Man väntar och väntar och så går tiden så fort att man inte riktigt hinner med alls. I vilket fall som helst är jag hyffsat nöjd med insatsen. Hamnade i en riktig gubb-pool. 3 åldringar med mycket rutin. Lyckades dock ta mig vidare efter set-räkning, trots två vunna matcher. så Spelet i poolen var jämt. sedan blev jag dock utslagen av killen som senare vann hela C-klassen. spelade ett bra första set, men sen dog allt. Sjukt tråkigt. Så nu blir det konditionsträning till Ystad.

Dubbeln och mixeden var med hyffsad. Kände mig dock jävulskt seg i hela kroppen, vilket var tråkigt, eftersom det är där som jag brukar spela som bäst. Jag och Alle tog oss med nöd och näppe vidare efteren hård match mot ytterligare två veterander. Alle var sugen på att strypa mig när jag missade bollen och det stod 19-18 till dom. Men vi lyckades ta oss samman och klara ut det. nästa dubbel spelade vi bra och enkelt så vi tog den. Finalen spelades mot Jimmy och Madestam. Trodde vi hade loosat den, men lyckades åter igen plocka upp spelet för ett tredje set. Tyvärr så lyckades vi inte hålla det och förlorade. Sjukt bittert. Har verkligen inte kommit över det.

Mixed fick jag spela med Maria efter mycket om och men. Det blev två vinster, men i semin tog det stopp mot alle och Frida som senare tog hem det i Finalen. Tycker dock vi spelade rätt hyffsat för att aldrig ha spelat med varandra innan.

Så efter en tredjeplacering och en andraplacering är man sjukt sugen på att formtoppa till Ystad den 15-16 mars. Dock får vi se om jag förlorar Alle som dubbelpartner, eftersom han kanske går upp i B. Tråkigt eftersom man spelat i 1,5 år. Men sånt är livet. skulle det vara så hoppas jag på att jag hittar någon anan som jag kan vinna med, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback