Helgens inköp

Hade helt glömt att visa vad jag inhandlade i helgen. Men det är ju bara onsdag, så det är inte för sent än, haha. I alla fall så inhandlades i lördes ett par gråa stuprör. Jävulskt härliga måste jag säga. Har alltid haft lite svårt för gråa byor innan, men för första gången så kändes det inte som benen såg ut helt som korvar. Bra att dom inte var så dyra heller, eftersom jag verkligen behöver lite nya byxor.

I söndags var vi ju på Ikea, och eftersom min datorhörna är lite mörk så tänkte jag hitta en lampa att placera i fönstret. Det blev den nedan. Enkel och ser dessutom ut ungefär som mina krukor. Man fick två för en, varav den ena var mycket större. Så den får jag väl placera ut på golvet i studenthemmet i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, det är faktiskt sant :D Kul att du som kille också tycker om disney !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback