Fun night

image743Då börjar vällen lida mot sitt slut. dags att dra sig mot sängen, eftersom jag ska upp vid halv åtta imorgon eftersom det är dags för SOS. SydOstSmashen, för de som inte vet. Så väskan är packad med ett antal par strumpor, tröjor och rack. Tävlingen är på hemmaplan, vilket är rätt skönt för en gång skull. Tre singlar mot gamla sega gubbar på förmiddagen. Det ska bli intressant. När det gäller de där gamlingarna så vet man aldrig riktigt. Ena stunden har de inget kvar i benen, medan de i andra är sega som fan. Dessutom lever de på rutin, så ofta sitter ju slagen där. Bittert nog. Sen blir det dubbel med Alle på eftermiddagen, den måste vi ta. Sen mixed förhoppningsvis. Skulle spelat med Jenny som är skadad, den tönten, haha. Taskigt läge. Så det blir väl att spela med viktoria, eller någon annan. Det märker vi. Huvudsaken är att man får spela.

Kvällen har för övrigt spenderats inne hos grannen. Malin ska sova hos Frida, så jag, de två flummen och viktor har snackat skit och kollat på tv. Trevligt. Skulle egentligen till Jenny, men eftersom hennes pappa var krasslig så dissade jag det med tanke på morgondagen, haha. Hypokondriker jag vet. Men jag riskerar inget. Imorgon gäller det att vara på topp. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback