Dåligt samvete

Plötsligt drar det dålig samvetet över mig som en annan kall vind från...syd eller något. Det blev en kväll hos grannerna. god mat, gott vin, trevligt sällskap och allt det där. dock blev det lite för mycket av det goda, och feta. Både ost och godis. Bad of me, fruktansvärt. så det blir minsann ett hårt träningspass imorgon för att kompensera denna onyttiga start på helgen. Jag som hade tänkt vara onyttig imorgon. Fan.

Lottningen till SOS var ute nu också. För det första hamnade man i en 3-pool. Både bra och dåligt. Dåligt iom att jag vet att den ena blir riktigt svår att slå. Det är bara att hoppas att han är morgontrött och inte riktigt klarar av att spela i tennishallen. Den andra har jag ingen aning om, men det blir till att få lå honom. Dessutom måste vi vinna en dubbel för att gå vidare till söndagens spel. Det måste vi göra. Mixed blir två matcher för att spela söndagens spel. Förhoppningsvis är vi inte allt för ringrostiga. Det som är skönt är att man har några matcher i kroppen så att benen är igång. Det värsta som finns är typ första matchen på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback