Boring saturday

Då sitter man här. Lagom fetlagd och asmätt efter thai och godis. Usch va man känner sig onyttig. dock har jag knappt ätit något idag. Pappa råkade klämma ur sig ett "du är så klen" och fick tillbaka diverse ordföljder. Dont's mess with Fredrik efter frukost, en macka och en banan under hela dagen, vid 7 på kvällen. Lågt blodsocker förvandlar både mig och mamma till skakiga monster som man inte vill umgås med längre stunder.

Det har blivit diverse träning idag, annars har det varit rätt händelselöst. Promenad och sen styrketräning. Ikväll har det dock inte hänt mycket alls, vilket är rätt tråkigt. Var sugen på lite umgänge av det "äldre" slaget. Dvs Tilda eller Jonas, men det sket sig på den fronten. Får hoppas på någon annan helg, eftersom det blir Halmstad om en vecka. Wie, jag längtar, men inte plånboken. Jag köpte förrsten nya byxor idag. Bad of me, men dom är assköna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan verkligen inte låta bli att shoppa? ;)

Jag längtar oxå =) Ska bli kuuul. Och här kan jag definitivt garantera sällskap av det "äldre" slaget. hehe.

Postat av: Fräddie

haha! Äldre var nog mer i benämning på "äldre vänner2 en sure, kör för det ;)

2008-02-24 @ 19:08:56
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

I did get that. Men jag skulle vara fyndig ju =P

2008-02-26 @ 11:12:19
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback