Another week

Ännu en vecka har passerat. Tiden går lika fort som vanligt, även om man inte gör särskilt mycket. Speciellt inte den här veckan då det varit rätt dåligt med träning. Men nu blir det nya tag. Ibland måste man falla dit också, för att dra sig upp igen.

Gårdagskvällen spenderades med Frida och Victor. Dom blev utslänga eftersom föräldrarna skulle ha "vuxenmiddag" så vi drog till thai och käkade. det var gott, men jäkligt starkt. Men man måste våga testa lite nya grejer också. Thai är så jävla gott. Jag skulle kunna leva på det. Wookade grönsaker, kyckling och cashew. Efteråt drog vi hitt. Checkade melodifestivalen (som sög rätt mycket) medan vi käkade en kladdis som jag bakat. Hade inte bakat på ett tag, men känslan fanns nog kvar för jag tyckte det var riktigt gott om man får säga det själv. Det kan ju även varit för att jag inte ätit någon kaka på typ 5 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback