Snott från emms

Året 2008...

Plats:
 Växjö universitet, Sivans? :P
Resa: Livsresan?..djupt...
Husdjur: Mina dammråttor
Låt: Guru Josh Project - Infinity, Jason Mraz - I'm yours
Mat: Lax m. Wok
Kärlek: till alla mina vänner
Upptäckt: Hinder är till för att ta sig över
Hatobjekt: "kotletten"
Arbete: Kreativum
Fest: Nollningen
Kaos: I min garderob :P
Splittring: Karlshamn byttes mot Growlake-city och campuslivet
Bedrift: Sänkt midjemått med ca 18 cm
Beroende: Träing? :P
Efterlängtade:  Egen lägenhet
Tidsfördriv: Träna, plugga, umgås, badminton, parthey!
Fynd: Min 120 säng, mums.
Dyraste:  Min bärbara.
Sämsta: Att inte träna med CBF längre
Bästa: Alla gamla och nya vänner


Kommentarer
Postat av: Sarah

"Kaos: I min garderob :P"

haha känner igen det ;)

Postat av: Tobias

svar: haha jo visst var den :D yeah!!

2008-12-30 @ 11:46:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Isa

:)

2009-01-03 @ 14:00:35
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback