Simrishamn 2008

Då var det över igen, nämligen startskottet för Pro-viva Cup i badminton som precis som vanligt ustpelade sig i Simrishamn. Precis som jag trodde så gick det inte världs direkt. Men har man inte tränat badminton på 4 månader så får man skylla sig själv. Loosade alla matcher, även om 3 av 4 var väldigt jämna. Vilket egentligen var ännu mer bittert för hade jag varit tränad så hade det antagligen gått vägen.

Men vad gör egentligen det när man är iväg med ett så roligt gäng som vanligt? Mycket flumm, mycket snask (kladdkakan jag bakat var mycket uppskattad) och en hel del bus. Snacka och berätta roliga histoerier in på småtimmarna och var alldeles jättetrött dagen efter. Det värsta är väl att det gör att jag saknar träningen så mycket mer. Tyvärr orkade sig inte kameran upp i hallen, men snart får man förhoppningsvis lite seriösa bilder från Sjöberg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback