Så snurrigt det kan bli

Jag tog precis en liten knäck att tugga på medan jag bestämmer mig för om jag ska orka gå ut en runda vid havet. Samtidigt kom jag och tänka på en underlig liten diskussion som utspelade sig i det Sandevärnska residenset under juldagseftermiddagen, just kring ämnet knäck.

- Det här gjorde vi bra Fredrik, men jag tycker egentligen bättre om knäck med lite mandel...
- Ja, Mamma, varför har vi aldrig mandel i knäcken?
- För att pappa inte tycker om det.
- Va, Jag? Jag skulle jättegärna ha mandel i knäcken! jag trodde det var du som inte ville ha det?
- Jaha...men då är det väl Johan som inte tycker om det.
- Nej vadå jag? jag vill också ha mandel, det är mycket godare!


*Alla kollar på varandra lite konstigt och en pinsam tystnad lägger sig*

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

:) Då vill du kanske inte att jag ska säga vad som hände då^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback