Nice evening

Ikväll var det chill på hög nivå som gällde. Jag, Ebba och Sofia spenderade kvällen hemma hos Marcus, där det bjöds på paj och glass, medan vi kollade på idol (som verkligen suger såneröv i år!) och filmen Good Will Hunting. Har inte sett den på ett bra tag, så det var ett trevligt moment.

Sen drog Ebba hemåt, och tanken var väl egentligen att vi skulle göra det också, men istället åkte Marcus itarrer fram på någon konstig vänster, coh det slutade med skrålande till låtar som både Hallelujah och Summer of 69. Mycket mysigt. Vad som dock var mindre mysigt var att min cykel var halvt kvaddad när jag kom ut senare. Jippie. Time for bed, sleepy is THE word.

Kommentarer
Postat av: pärlan

mysigt värre;) men inte lika bra som starkvinsglögg hoho :)

2008-12-06 @ 15:36:46
Postat av: Emelie

Surt det där med cykeln!

Kram, Em

Postat av: Fräddan

Pärlan> Nä, men jag har glucken färdig här hemma att dra ner mig på om jag skulle vilja ;)

2008-12-06 @ 20:00:19
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback