Nattligt luftintag

Som vanligt när jag har ätit något godis- eller fika-aktigt så får jag dåligt samvete, vilket ofta resulterar i någon form av rörelse. Det är väl egentligen inte särskilt dåligt, dock vet jag inte hur hälsosamt det är att få sådana infall. I vilket fall som helst drog jag ut en runda som Alle hängde på. Det var lika roligt halt som igår, fast nu i totalt mörker sista biten. Väldigt intressant. Som vanligt gick den knappa timmen relativt fort med samtalsämnen om gårdagskvällen och framtida termin i Växjö. Luft i lungorna och i hjärn/hjärterummet på samma gång. Bara plus helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ser man på ;) haha

Postat av: Ingeborg

Låter väldigt skönt faktiskt.

2008-12-27 @ 16:51:49
URL: http://brutalchoklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback