Kaslistnedskjutning, lussefrulle och Assar

Igår var det dust mellan kaslisterna och Assar på ett välvalt game of laserdome. Det var riktigt kul, och svettigt, och vi vann med rätt övertygande siffror, vilket kändes väldigt skönt. Min insats var väl inte direkt hundra, men det var kul i alla fall. Så nu gäller det bara att komma på vad som ska stå på deras svarta tavla i någon månad framöver.

I morse var det EHVS lussemys som gällde. Eftersom senaste Assar var färsktryckt passade vi på att dela ut den till alla morgonpigga ekonomer. Den som kan lägga vantarna på ett ex kan ju se att jag försökt mig på ett gedigert arbete till detta nummer. Jag har nämligen inte bara layoutat 3 artiklar + julannonssidan, jag har även skrivit två av artiklarna. Get it!

Kommentarer
Postat av: o´sliide

till mitt försvar vill jag bara säga, ni hade redan spelat en match!!! matchen efter kickade vi juuu aaaas med dem som NI förlorade över! over and out

2008-12-12 @ 17:36:50
Postat av: Fräddan

haha, äh, som om ;D

Postat av: ida

hallo frederuk! jag lånade ju din pensel. den gjorde susen! tackar! tänkte bara säga att du kommer få den imorgon, om det är ok? tänkte lämna den nytvättad och fin till alexander på föreläsningen. hej hopp!

2008-12-14 @ 14:36:55
URL: http://senap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback