Julsittning

Igår var det julsittning som gällde för hela slanten. Dagen till ära bar jag röda byxor, väst och julslips. Det är trevligt med finsittningar. Redan vid 15.00 träffades vi för att ha spexgenomgång (vilket senare sög lite lätt), efter det blev vi utkörda till ingenstans där det "bjöds" på julbord och underhållning. Tempot och stämningen var hög, och Chiefen var otroligt söt som Tingeling.

Därefter vankades det mellanfest och senare även eftersläpp på Stallarna. Dock drog jag hem 20 min innan stängning för huvudet bankade tyvärr hårt sen några timmar tillbaka och frisk luft var en bristvara. Så jag och Pärlan drog till Statoil där vi tog en cheeseburgare varpå var och en gick hem till sitt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Riktigt snygga byxor!

Kram , Em

Postat av: Fräddan

Man tackar så mycket :)

2008-12-09 @ 22:25:17
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback