Julklappar och kära återseenden

Nu har man dragit en rejäl runda på stan för att få färdigt alla julklappar. När jag drog ut trodde jag aldrig att jag skulle bli riktigt färdig, men allt föll på plats ganska snabbt vilket var skönt. Dessutom var jag en runda inom optikern vilket också gick förvånansvärt fort. Så när jag fått reda på att min syn knappt ädrats alls sedan sist, drog jag till mig några nya testbågar och gjorde stan igen.

Ett par kära återseenden blev det. Träffade bl.a Wennstig som jag inte sett sedan ötersjö ungefär. Det får allt bli lite filmkväll snart så man hinner snacka av sig. Dessutom hann jag byta några ord med fröken Assarsson som komit hem från Lund. Det är väl det som är tjusningen med att komma hem såhär antar jag. Förr såg man dem några gånger om dagen och nu inte på flera månader. Det känns så skumt. Bara för det bjuder jag på bilder från studenten. Alle fick också komma med på ett hörn.

 

Kommentarer
Postat av: carro

Det var kul o ses igen herr sandevärn o TACK för den oerhört smickrande bilden! :p

2008-12-22 @ 19:15:55
Postat av: Fräddan

haha jag vet att den är fuktansvärt vacker! kan ju glädja dig med att man KNAPPT ser att det är du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback