Juldagen ecuals utgång

Jag har brutit en vana. En vana att juldagen endast innebär mysbrallor, god mat och godis. Helst en eller två filmer också för att pricken över i ska infinna sig. Men inte i år. I år föll jag för grupptrycket och tog en tur till krogen istället. Det är rätt egendomligt egentligen. Att folk går och och super skallen av sig dagen efter julafton. Men måste jag säga att jag nästan förstår. Kanske inte att folk super skallen av sig, men att man går ut och röjer lite medan man är hemma. För är man en hemåtervändare som jag, så finns et mycket socialt att hämta. Jag träffade jäkligt många gamla klasskompisar, och andra människor också för den delen.

Kvällen började hemma hos Alle me Kung fu Panda-spelande och knäck. Lite lagom uppvärmning för förfesten i Emms nya lya. Det var en riktigt mysig lägenhet som hon kallade liten, men i mina Växjömått var den alldeles lagom stor. Sen drog vi oss ut i kylan för att komma till Harrys med knökat dansgolv, girlfight och helt okej musik ändå. Sedan stod jag alldeles för länge i kön för en hamburgare, men åh så god den var när jag väl fått den.

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha men jo ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback