Ursäkta

Det är dålig fart på den här bloggen. Jag vet. Men det har varit lite segt, mest jobb och liknande. Så det har inte varit mycket intressant att skriva om. Snart flyttar man ju dock till Växjö. Jag kan faktiskt börja räkna ner tiden på fingrarna nästan. Det är rätt läskigt, för det känns som igår när man satt i mars och snackade om hur det kunde bli om några månader. Nu är man snart där och man börjar ställa sig frågan om man är redo eller inte. Redo blir man kanske aldrig, vad vet jag, men det kommer faktiskt bli lite jobbigt att lämna allt.

Jobbigast kommer nog defenitivt bli att lämna CBF och badmintonen. Det har varit en sorts liten flykt från livet de senaste 7 åren ungefär. Jag har verkligen alltid haft roligt och aldrig känt att jag inte vill gå till träningen. Det får man nog tacka grymt bra tränare för. Men även resten av gänget som man spelat med. Jag har verkligen skaffat mig vänner för livet. Förhoppningsvis kommer man fortfarande kunna åka och tävla med CBF eftersom det varit något av höjdpunkterna under de senaste åren. Snart kommer lite bilder från senaste Stadebesöket förresten. Måste bara bestämma vilka.

Kommentarer
Postat av: Lina

Aww, Fredrik! :( Kommer sakna dig sjukt mycket! Och håller med när det gäller träningen, vill verkligen tacka alla för hur ni har bemött mig som ny i klubben och du är främst en som fått en att känna sig hemma!



Vi kmr ha kontakten och ni kmr få stå ut med att jag kommer upp till er! :) Vänner för livet vettu! Saknar dig redan :'(

Postat av: Fräddan

Haha, aw :D Det är bittert men sant. Och vi/jag kommer ner och spelar iaf :9 Tävla ska ajg fan göra även om det nu itne blir någon speciell badmintonträning där uppe :P

2008-08-08 @ 16:49:07
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback