Slutkörd

Slutkörd är bara förnamnet på vad jag är för tillfället. Det märks att man inte suttit i bänken på ett tag. Massamassa info på samma gång gör att huvudet blir tungt. Dock så var det väldigt intressant bitvis. Viktor vår Adjunkt var sjukt rolig och jag hoppas att vi ska ha honom på lite föreläsningar, för han verkar verkligen vara en sådan som får ett väldigt teoretiskt ämne att bli roligare och mer lättförståligt.

Trevliga klasskamrater verkar man ha också. Eller tja, kursae heter det väl egentligen nu? Hann väl typ snacka med 1/3 och kommer väl ihåg namnet på ungefär 5 av dom. Namn är INTE min starka sida precis. Så jag hoppas inte någon tar illa upp imorgon om jag inte kommer ihåg deras namn.

För övrigt så bär det var till mellanstoppet Götet imorgon, innan det dras vidare till Bohuslän på lördag. Det blir nog najs. Sticker väl vid lunch någon gång, så jag är nog inte tillbaka i etern förrän framåt söndag kväll. Tyvärr missar jag festen imorgon kväll som 2:orna skulle fixa. Men det verkade inte som om det var så många som kunde komma till den i vilket fall.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja vet, allt bara snurrar i skallen på en..hoppas inte de har förväntat sig att man ska komma ihåg allt hehe,

såg att du skulle t götet i mon, åker du oxå me 14.10 tåget då lr?

Postat av: Johanna

yes nu är ja tillbaka med en herrans massa packning suck haha...

tyvärr inte utvilad utan helt slutkörd efter helgen så jag hoppas att det inte är party i mon redan hahaah

2008-08-24 @ 20:05:44
URL: http://www.metrobloggen.se/MaterialGirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback