Nya älsklingen

Då sitter man här med sin nya lilla älskling. Nämligen min första alldeles egna dator. En trevlig liten bärbar sak som passar min behov (förhoppningsvis). Fixat med program osv nu, så nu ska det väl bara vara att köra på. Måste bara vänja mig vid tagentbordet. Gillar inte riktigt när det är så platt, hehe. Skulle även behöva en mus och lite extra sladdar till tv och till internetuttag i Växjö. Men det löser vi imorgon.

Då går nämligen första lasset och det känns skitkonstigt. Dessutom hade inte min kära föräldrar fattat att jag verkilgen flytta imórgon och inte på onsdag. Hur skulle jag ta mig upp ensam på onsdag? Ja, ja. Nu har jag en massa packat, och en lista på allt som ska med imorgon. Dessutom allt som ska inhandlas på Ikea. Det blir nog en rolig, men smått konstig dag. Dessutom måste jag läsa ut vetenskapsteori för  nybörjare som nästan börjar bli intressant bitvis. Scary!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja det kommer nog att lösa sig =)

hmm kul..ja har varken fått nåt häfte eller liten bok....orättvist...hmmm

Postat av: Johanna

haha joo asså den blev helt ok, ingen mvg uppsats, men sen så vet jag ju inte heller hur de vill ha den. går ju i skola för att lära mig hehe.

jag har gjort den iaf å de e huvudsaken =)

hur går det själv? kommit iordning nåt i lägenheten?

i morgon är det min tur att komma ner=)

2008-08-19 @ 22:39:42
URL: http://www.metrobloggen.se/MaterialGirl
Postat av: Johanna

ok så din bror bor oxå på campus? hmm ja tror att hon bor på tufvanäsvägen 8....men har ingen aning om var det ligger typ haha...ja har ju vart å hälsat på nåra ggr, men aldrig i den lägenheten...men ja hittar nog tillslut haha =)

2008-08-20 @ 11:57:51
URL: http://www.metrobloggen.se/MaterialGirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback