Lätt panik

Trodde att jag skulle vara färdig med boken till första uppsatsen till skolan nu, men ack så fel jag hade. Har inte hunnit läsa hela ännu och insåg till min fasa att uppsattsen skulle lämnas in redan på torsdagen och alltså inte på fredagen som jag hittills trott. Jäklar. Jag har verkligen inte kommit in i pluggandet ännu och jobbet har gjort att jag inte riktigt har kunnat koncentrera mig som jag borde. Men det ska nog gå bra om jag bara får igång tankegångarna (och förhoppningsvis dessutom fattar vad fan snubben skriver om ibland).

Det känns sjukt jobbigt att man har en hemtenta till första dagen, eftersom man inte riktigt vet om det är seriöst, eller mer som en kul grej för att få folk att snacka ihop sig lite granna så här i början. Vad vet jag. Får göra vad jag kan, svårare att göra annat, speciellt när man som sagt inte läst på rätt länge.

Kommentarer
Postat av: Johanna

heej!! asså fan va kul! va en annan tjej som skrev t mig me som börjar då...

kul uppgift vi ska göra me..måste ju vara ett skämt haha.

ha det gött!

Postat av: Lizette

Det är skönt att äntligen få flytta tillbaka, hoppas att du har fått en fin lägenhet. :)

2008-08-18 @ 15:50:48
URL: http://zettan.blogg.se/
Postat av: Johanna

a man får ju hoppas på det, barnboken är ju utläst och är snart klar med den andra med. kan iof inte påstå att ja ser så mkt samband haha.

ja kommer ner på onsda kväll, fast utan flyttlass, har ju inte fått nån lägenet än panik

så ska till o börja med bo hos en kompis på campus haha, får se hur det kommer att sluta =)

2008-08-18 @ 17:06:35
URL: http://www.metrobloggen.se/MaterialGirl
Postat av: Johanna

Hmm ok, ne ja har faktikst bara kollat på boplats o mailat stubor. vilka e de andra bostadsföretagen på campus då?

2008-08-18 @ 22:40:03
URL: http://www.metrobloggen.se/MaterialGirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback