Lägenhetskoll

Idag var jag i Växjö för att se över min lägenhet. Den var väl helt okej. dock inga fönster och kök som ajg trott, eftersom den låg i trappuppgången. Alltså ingen loftgång heller. Det gör mig dock inget ändå, för det verkar vara ett rätt lungt område och så bor jag dessutom på översta våningen där det inte blir så mycket spring. Dock kanske den behövs målas om lite, för det var rätt gott om borrhål i väggen och liknande. men fönsterna och dörrarna är stora så lägenheten blir ljus och känns rätt rymlig ändå. Det ska nog bli bra när jag får in lite möbler.

Jag och Johan tog även en tur in till H&M där jag självklart lyckades hitta ett par byxor och två Tishor för en billig penning. Dessutom blev det MediaMarkt för att undersöka lite elektronik. Dock hittade jag inget jag blev överförtjust över direkt. Men nu hittade jag en dator på nätet som jag ska fundera lite på.

Sista träningen med CBF idag för ett tag. Nu är vi tre som försvinner från klubben på samma gång, och det verkar faktiskt som om folk kommer sakna oss lite granna, haha. Känns bra att veta att man är omtyckt, samtidigt som det, i alla fall för mig, blir jobbigt att lämna klubben. Badmintonen och speciellt CBF har verkligen varit en viktig del i livet.


Kommentarer
Postat av: Johan

"dock inga fönster och kök"

"men fönsterna och dörrarna är stora så lägenheten blir ljus"



har du fönster?? hehe eller vad menar du med första meningen...



Självklart är du omtyckt!! Du fixar ju kladdkaka :D Den kommer jag sakna...

Lev livet i Växjö men glöm inte oss! Simply because we will remember you..

2008-08-15 @ 11:56:42
Postat av: Fräddan

haha oj! Det ska vara dock inga fönster I kök ;)



tack, du får väl komma upp och käka kladdis istället ;D

Postat av: Lina

Ännu en gång blir jag tårögd när jag läser dina inlägg.. Fan var jag är känslig....!! Saknar dig redan Fredrik!:(

2008-08-24 @ 16:51:22
URL: http://linaalmekvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback