Första dagen

Då har man spenderat första ensamma dagen här uppe i Växjö, och jäklar vad man kan börja känna sig vuxen helt plötsligt. Dock spenderas mesta tiden här i brorsan och beckas lägenhet, eftersom min inte är färdig, men det gör inte så mycket.

Idag skrev jag klart uppsattsen. Det var hyffsat skönt och jag blev väl sådär nöjd. Snacka om att det känns att man inte har skrivit något sådant på ett tag. Nu har jag även invigit bibblan där dom var trevliga och visade mig hur jag skulle göra (för stoppa eget papper i skrivaren är SÅ svårt!). Sen drog jag till stan för att inhandla en mobilladdare eftersom jag glömt min hemma och telefonen dog. Smart? Nej. Det löste sig i alla fall och dessutom hittade jag en dörrmatta för halva priset. Rea is the shit.

På tal om pengar så har jag på endast två dagar förvandlats till en sådan person jag alltid stört mig på. Som alltid ska hitta varor i affären som är typ en krona billigare. Jösses. Jaja, det kan jag behöva med alla utlägg det blivit nu med lägenhetstjoffs och dator.

Kommentarer
Postat av: Johanna

najs najs, äntligen så e ja framme. yes 6an ligger mittemot, har en kompis so bor där me hehe.

nervös inför morgondagen då? =)

Postat av: Johanna

haha bdå har du tur. jag är en sån so0m inte riktigt vet när det slår till, så lika bra att vara förberedd hehe.

men d e jäkligt bra att ha =)

ha d gött så ses vi kl 9 i mon då!!

2008-08-20 @ 22:33:05
URL: http://www.metrobloggen.se/MaterialGirl
Postat av: Emilia

Välkommen till det tuffa livet, själv är jag en sån som lägger alla mina pengar på kläder och klagar över att ostarna i osthyllan ligger på 60 kronor och uppåt :P

2008-08-23 @ 13:42:22
URL: http://emiliabilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback