Flyttjoxxerier

Nu har jag äntligen börjat flyttstöka. Tyckte att det började bli dags för det. dock verkar det som det blir en tur upp med brodern till Växjö på torsdag, eftersom föräldrarna bestämt sig för att dra iväg, igen? Ja jäklar. dom är duktiga på att försvinna såhär under semestertiden. Men det är väl bara bra antar jag.

Nåväl, åter till flytten. Jag fattar inte hur mycket skit man bara stoppar undan för att man tror att man kommer behöva det senare. WRONG, man kommer inte behöva gamla ruttna låttexter, föråldrade bilder (ja, vi snackar 5 år gamla?) som man dessutom aldrig kollar på. För att inte tala om gamla filmplaffischer som jag aldrig skulle få för mig att sätta upp igen. Ja,ja. En liten bit på väg har man kommit, och nu börjar det kännas i magen.

Shit, jag ska inte bo hemma längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback