Thai + bowling

Idag var det dags för ett lite för tidigt firande av min födelsedag sominfaller på en så rolig dag som på söndag. I vilket fall som helst så är det lite svårt att få ihop det när folk jobbar kväll och så, så det fick bli ikväll. Så den tappra skaran (mest beroende på att folk bor på andra platser osv nuförtiden) bestod av mig, Alle, Nea, Micke och Emelie. Vi började på Thai där vi käkade en massa god mat. Jag fick även presenter, vilket var trevligt. Presentkort på Systembolaget, haha. Väldigt oväntat, men väldigt trevligt. (Tydligen har jag snackat för mycket om hur trevligt at ska bli att få gå på systemet nästa vecka). Fick även en Björn Borg parfy som doftade gott, hoppas jag. Jag tyckte det iaf. Och Nea förstås eftersom hon valt ut den. Eller så vill hon bara att jag ska lukta skit, betch. Nä men det tror jag inte.

Sen tog vi en glass på torget. Årets första mjukglass. Alltid något speciellt, och otroligt gott. Efter det drog vi och bowlade, vilket inte gick så bra för mig, men jag hade kul ändå. Kvällen slutades rätt ung, men eftersom folket var trötta efter jobb osv, så kändes det inte så meningsfullt att dra hem till någon och somna som i en annan ormgrop. Vi får ta igen det på Valborg när det blir lite party party istället. Så tack så mycket för en kort, men ack så intensiv kväll, och tack för presenterna!

image812

Kommentarer
Postat av: Lizette

Grattis i efterskott Fredrik! Hoppas att du hade en bra dag igår! Hoppas vi ses på Valborg nu :)

Postat av: Fräddie

Tack tack! ja det lär vi la göra! :)

2008-04-28 @ 20:10:44
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback