Städdag

Hade tänkt ta tag i städandet, men jag tror jag väntar en stund. Alex ska snart komma förbi med lite bakningspengar, eftersom han beställt en kaka till på lördag. Haha. Det är gött man att man är så anförtrodd att man får beställningar. Det var dock längesedan jag bakade någon kaka som jag själv åt. Innan blev det ju fasen varannan vecka i alla fall. Nu tror jag inte jag bakat sedan vi var i Ystad.

Så det blir väl en sväng till Citygross senare för att inhandla allt som behövs. Kanske tar en swing inom pixy och säger hej. Har inte gjort det sedan i slutet på januari eller något. Lite social får man ju för fasen vara här i livet. Har ändå inget bättre för mig en dimmig dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback