One more time...

Jaha, då blir det jävla bal i år igen. Inte på Väggaskolan dock, utan i Karlskrona. Det är nämligen så att Tilda har frågat mig om jag vill gå med henne på hennes bal. Trevligt som bara den, så jag tackade självklart ja. Man är ju inte dum liksom! Det känns faktiskt lite som en ära att bli tillfrågad, haha. Det blir däremot ingen smoking i år, för jag tycker att kostymen är snygg som den är. Rätt classy med väst och grejs. Dock insåg jag att mina kostymbralls är stora som hus, så jag får bege mig in till stan snarast för att se om de har kvar samma modell från förra året. One can only hope.

image809

Kommentarer
Postat av: emelie

jag vill också gå på bal igen! orättvist :P

Postat av: Fräddie

Haha! :P life's unfare ;P

2008-04-21 @ 20:02:13
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback