Nostalgi och lite framtidsvisioner

Gårdagskvällens nostalgitrip fortsatte idag, då jag nämligen begav mig ner till Lund för att träffa Dennis som jag nog inte sett röken av sedan i höstas någon gång. Mamma och grannen skulle ändå ner till Malmö, så dom slängde av mig på vägen. Det blev lite körande hit och dit, eftersom Dennis inte var jävligt duktig på att beskriva fel väg (orienterar my ass! PFFT! haha). Men när vi väl kom rätt så blev det, tja, rätt?

I alla fall så fick jag se hans lilla studentrum. Inte så jättelitet förresten, rätt lagom. Fräscht på lagom våning och med stort fönster. Så det var snyggt. Det gjorde ju inte att man blev mindre sugen på att flytta direkt! Så vi gick in till stan, tog en lunch på grafitti. Kollade in fula och misslyckade idolmänniskor (med groupies?) och avslutade med kaffe på hans rum som jag fick ont i magen av som vanligt. Väldigt trevlig spontandag. Sämre kan det helt klart vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback