Lagfest

Förresten, bloggen har ju varit konstig, så jag har inte kunnat blogga om vår trevliga lagfest i lördes. Det var ju nämligen så att vårt kära CBF tog hem segern i 4:an i helgen. Att vi dessutom gick igenom allt utan att förlora ett enda sammandrag är ju dessutom att gå därifrån med flaggan i topp. Jag har ju dock bara varit med och spelat ett sammandrag, men jag var nöjd med vad ajg gjorde så, så lite har man ju bidragit.

Självklart var vi ju dock tvungna att fira vinsten. Först snackades det om restaurang, men det slutade med att jag och Frida fixade middag inne hos henne för alla som varit med och kämpat i år. Det verkade vara mycket uppskattat bland alla inblandade. Så det blev fläskfilégryta, glass med massa tillbehöver, snacks, lite dricka, Guitar Hero, Twister och gitarr + sång. Jag och Alle gjorde succé med våra omskrivna låtar. Trevligt att folk uppskattade det. En efter en droppade folk av, men en tapper liten skara lyckades iaf hålla igång till halv 3 snåret. Upprepning på en kväll som denna måste göras om innan jag försvinner från klubben säger jag bara! Fler bilder finns som vanligt på
bilddagboken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback