Haircut

Skulle in och beställa tid till klippning idag för lite trimning. ville inte klippa mig för mycket eftersom jag ska vara någon sorts hårmodell om en månad, men det började bli lite långt för att vara kontrollerbart, haha. I vilket fall som helst så hade jag sådan röta att hon kunde ta mig direkt på grund av ett återbud. så nu är håret lite fräschare igen. Honk klippte kanske lite mer på längden än vad det var tänkt, men det gjorde inte så mycket. Mitt hår växer som ogräs ändå.

Imorgon blir det först funktionär i tennishallen och sedan kreativum för jobbcheck. Vi får se hur det ela slutar. förhoppningsvis så får jag något att göra på kvällen också. Veckorna utan ngot att göra direkt börjar ta kål på mig, så lite socialt umgänge är inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback