Friday, I'm in love

Fredag är så jävla härliga. Även om man är arbetslös tro det eller ej. Man bara känner att det är helg. Visst, man fattar ju det eftrsom andra är lediga, men det är bara något som ligger i luften. Helg är helg, så är det bara. Idag ahr det pågått en hel del bakning. Jag hoppas det blir bra, annars får jag väl stryk av Alex, eftersom det är till hans kalas. Hmmm. Dessutom har jag städat hela lägenheten (utom toaletterna, för det hann jag inte innan pappa tog tag i det). Så lite duktig har man varit.

Kvällen har spenderats i lokstallarna, kollandes på Musik direkt. Måste säga att tävlingen håller högre klass än vad jag från början trodde. Men visst, nu påstår Alle att jag missade några band i Olofström, och sure, jag antar det. Men det jag har hört har ändå varit helt okej. Två band stack dock ut mer än andra i finalen och Det var Sissel(?) och Older women younger men. Det sistnämnade måste jag ge lite kärlek ändå. Sjuk spelglädje, utstrålning som fan och sjukt mysig musik. Chill.

Vi orkade inte stanna och kolla vilka som vann, men fick precis reda på att det var Older Women Younger Men. Sjukt gott. Det var dom värda!

image808

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback