Dilemma.

Kreativum ringde idag. Filmmaskinist. Jisses. Jag som är lika tekisk som en skunk med för dubbla tummar (om skunkar nu har tummar?). Jaja, ska dit på lördag och se hur det är. Kanske inte alls så svårt som jag tänker mig att det är. Dessutom kanske jag får jobba lite på golvet också. Jag hoppas dock fortfarande på att ett kuvert från AAK ska dimpa ner i brevlådan. Det hade vart sjukt gött. Sista alternativet är väl hamnen 4 veckor. Jag får ta en funderare på vad jag vill med livet.

Igår blev jag förresten stolt. Det var rätt längesedan jag blev det. Iaf över mig själv. Hela familjen var på GG och käkade, när min gamla dietist helt plötsligt dök upp. Det var typ 4-5 år sedan jag träffade henne sist. Första gången var jag typ 1.65 lång och vägde typ 104 kilo. När jag träffade henne senast var jag lite längre och vägde nog kring 90 (gick upp det igen dock). Men i alla fall kollade hon bara på mig och utsötte ett "...nämen jösses...". Det var roligt. Och då blev jag stolt över mig själv. Att jag faktiskt klarat av det på egen hand den här gången.

Kommentarer
Postat av: tilda

jag är också stolt över dig! :)

2008-04-16 @ 09:53:32
Postat av: Fräddie

Aw, tack :D

Postat av: Robert

Nu är jag kanske mammig, men var medveten om att det är ytterst vanskligt att prata om en eventuellt blivande arbetsgivare på bloggar. Att tänka negativt om dem innan man ens fått jobbet är ingen merit.

Hursomhelst, bra jobbat med dig själv!

2008-04-17 @ 10:19:36
URL: http://sprangpunkt.wordpress.com/
Postat av: Fräddie

hehe, nej jag vet. Tror jag är mest neggo för att jag är orolig att jag inte har vad som krävs. Men vi får se. Men tack mamma, jag ska tänka på det ;)

2008-04-17 @ 12:17:54
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback