Bohagsinventering

Idag var det dags för lite bohagsinventering efter bud av mammsen. Jag fyller ju tydligen 20 på söndag (tiden går alldeles för fort!) så jag var tvungen att veta vad jag ägde egentligen. Det märktes att det inte är saker man kollar på varje dag. De ligger mest i skåpet och väntar på att jag ska flytta. Hade två Filippa K muggar som jag helt glömt. Dessutom 6 drinkglas som jag fick av brodern. Förstår inte riktigt hur jag kunde glömma dom eftersom jag önskade mig dom, haha. aja, dom är heta i vilket fall som helst.

Jag kan ju dock inte säga att jag blev mycket klokare. Vet inte riktigt vad jag ska önska mig. Vinglas ska inhandlas så fort det fås tid, eftersom det är en studentpresent (på vänt eller vad?). Annars vet jag inte. Det är svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback