Back on track

Igår var jag ute och sprang igen. Det var riktigt skönt. Skippade dock spåret för jag blir helt körd i både ben och lungor. Vet inte varför. Förra gången klarade jag bara 4 km, sen var lungorna kollaps och benen lika så. Vet inte om dom lagt på ny flis eller nåt. Nästan för mjukt för min smak. Så det blev bara ett var där, sen samma runda som jag och alle går på morgonen, och sen halva den igen, haha. Jag fick väl ihop en 8-9 km iaf. Det kändes skönt att det fungerade, speciellt efter förra veckans fiasko.

Idag är det slapp och vila vaderna (dom är dock lite mörbultade efter all asfalt!). Sen är det träning som gäller ikväll (yay!). Det ska bli gött att få röra lite på benen på badmintonbanan. Dock blir det nog inte repris på förra veckans långa skuggbadmintonpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback