Woohoo

Am I happy tonight or what? Träningen gick jävligt bra idack också. Hade väl en liten da där i mitten, men det var mest av trötthet, så det tog sig mot slutet igen. Övningarna satt hyffsat och benen hängde med bra. Dessutom tog jag fler poäng på Anders än ajg någonsin gjort, och jag och Nea storspelade när vi mötte Roggan och Frida. Har nog aldrig fått så mycket beröm på en och samma träning innan. Det är sjukt kul att folk säger att man utvecklats. Speciellt när man inte riktigt ser det själv. Men jag får lita på dom.

Dock är man lätt seg i kroppen nu, men jävligt pigg i skallen. Frågan är hur lång tid det tar innan man kan somna. Just nu är jag jävligt glad att jag inte jobbar skift längre. Dt gör inget att man tar dne där extra timmen innan sängen, utan att bli helt jävla stendöd i skallen dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback