Tjo och tjim fiskestim

Jaja, då sitter man här igen, som en donkad bäver. Aldrig gör man något annat än att hänga vi d den förbannade datorn. Eller jo. Idag satte ajg faktiskt inte igång helvetsskapet mellan jobb och träning. Något som i mitt liv tycks vara ytterst ovanligt. Detta kan helt enkelt bero på att jag sitter framför dumburken resten av dagen ändå, så man får lätt nog efter ett tag. Har varit sjukt trött de senaste dagarna. Men det blev ingen riktigt helg kändes det som, i och med att man jobbade igår. Det blir fel i mitt stackars huvud.

Nu vill jag iväg ännu mer. Bort härifrån. Ett tag iaf. Först ska man ju dock jobba klart, något som ajg inte alls klagar på. Både roligt och money money. Dels vill jag ut och resa. Frågan är bara vem som vill resa med mig? Dom som vill med räcker upp en hand. I vilket fall som helst så läser man vad andra gör. Typ Australien, Österrike, och kusinen som ska dra iväg till asien sen. Jag är inte alls avis.

Samtidigt vill man börja läsa också. Skaffa egen lägenhet och allt. Men jag antar att det kommer. Det känns lite som om att vill man göra något så ska man fan göra det nu, för sen är det för sent. Dock hade jag väl hoppats på någon termin utomlands. Men det är inte samma sak. Allt tar sin tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback