Tiden flyger

Ibland är det svårt att fatta hur fort tiden egentligen går. Helgen är över igen och imorgon är det måndag. tillbaka till jobbet. Inte för att jag klagar. Numer känns det som om veckorna bara består av måndagar och fredagar. Så jag kan ju inte klaga direkt. Värre kan man fasen ha det.

Den här helgen ahr varit social kan man väl säga. I fredes så kollade jag och Jenny på film hos Alle. Riktigt najs, speciellt eftersom filmen var riktigt bra. Det var Pans Laburinth, vilken jag velat se rätt länge. Måste säga att den förtjänade alla bra recensioner för den var mys-/skum-/läskig-bra ungefär. Och att den var på spanska gjorde mig inget alls.

Igår så kollade jag på film hos Emelie. Då med Alle och Lizze också. Vi kollade på en av de nya Beckfilmerna. Tyckte väl den var sådär bra. Men annars så var det väldigt trevligt ändå. Jag och Alle höll på att glömma Lizze eftersom vi satt och spelade och sjöng innan vi drog iväg. Riktigt nice. Måste försöka bli bättre på att spela bara. Jag suuugeeer.

Idag har jag kört rätt mycket, i och med att jag har lektion imorgon. Har numer kommit till det stadiet att jag tycker det är roligt att köra. Innan gjorde jag det mest för att jag kände mig tvungen att ta det förbenade körkortet. Men nu är det en helt annan sak. Bra gick det också för den delen. Dessutom var grannarna här inne och fikade ltie senare. Jag ahde såklart bakat. Kladdkaka á la Fredrik bjöds det på och jag tyckte själv att den blev riktigt god idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback