Tävling, fest och ljud

Igår man då på sin första tävling för säsongen. Det var riktigt kul faktiskt. Hade WO i första, och på grund av 3-pool så gick jag vidare direkt. Spelade dock en match om poolplacering, vilken ajg förlorade efter en jämn 3 setare som jag verkligen kunde vunnit. Tråkigt, men saamtidigt gott besked inför vidare spel. Sen fick jag tråkigt nog möta Johan, vilken slog ut mig. Men även han fick kämpa lite tror jag, för det blev 3 set där också. Dubbeln med Johan gick dock bra. Mitt spel där var inte särskilt imponerande. Men däremot så bankade Johan som fan. Vi slutade som 2:or iaf, efter en rätt vek insats i sista matchen. Det var faktiskt en fröjd att höra när mina strängar äntligen gick i sista set. Har väntat riktigt länge och inte orkat lämna in för strägning.

Efteråt var det fest hos Elin och Karin som gällde. Hann knappt hem och slänga i mig lite bukfylla innan jag skulle hem till Alle så vi kunde dra till Asarum. Först hade vi lite förvärmning hos Jenny. I det hela taget så var kvällen mycket trevlig. Var inte hemma förrän 4 efter min och Alles numera givna promenad hem. Så motionen för helgen går inte att klaga på.

När jag kom hem såg jag att det stog nya högtalare och bas till datorn på sängen. Riktigt nice. Har nämligen fått låna av grannen sålänge eftersom mina är paj. Skitnajs. Jag hade nästan glömt hur härligt det känns att kunna lyssna på musik och slippa hörlurar. Så nu ska jag äntligen kolla lite film. Nämligen jakten på lycka som jag velat se jättelänge. För mycket mer rörelse än mellan sängen och datorn lär det inte bli idag. Min träningsvärk går inte av för hackor.


Kommentarer
Postat av: Tildisvildis

jag tyckte du var duktig igår :D

2007-10-21 @ 12:39:43
Postat av: Fräddie

aw! tack ^^

Postat av: Johan

Jag har tränings värk i halsen... ofta man har det.

2007-10-21 @ 15:45:39
Postat av: Fräddie

HAHA :D jag har fruktansvärt ont i rumpmusklerna, men det har jag alltid efter tävling! :P

2007-10-21 @ 16:26:39
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback