Bakdag

Jaha, då var det dags att visa prov på mina bakingskills igen. Dock är det första gången jag bakar och ahr med mig till jobbet, men vi får väl se. Använde mig nämligen av ett nytt recept idag. Så vi får se hur det smakar. Det ska bli spännande. Som vanligt så valde jag att baka amerikanska chocolate chip muffins. Dock brukar Nea klaga på sizen på det jag bakar. Men det hade kunnat vara extremt. jag körde dubbel sats och fick ut 16 muffinas (även om jag kunde gjort dom ännu större) men receptet för en sats var för FYRA stora muffinas. Jag säger bara det, att fyfan va stora dom lär vara! (bilden är tagen med mobilen på grund av batterislut på digitalen).

image547


Kommentarer
Postat av: Nea

Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha :D

Postat av: Fräddie

dom e sluuut ;D

2007-10-14 @ 11:48:54
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback