Aj?

Träningen blev ju inte alls riktigt vad jag tänkt mig. Allt gick väl hyffsat till en början, tills vi började spela mixed. Jag slänger mig ut för att ta en boll, halkar till i steget ut och det sliter till i hela sidan på låret. Aj. Fin sträckning och där var den träningen slut. Just nu är det jäääävligt jobbigt att bara ta på sig ett par strumpor för jag får inte upp benet så långt. Typiskt mig. Förhoppningsvis sitter det int i lika länge som ljumsken förra året.

Jag har bakat en morotskaka som vi ska ha på jobbet imorgon. Jag känner mig ytterst snäll, men det är jag ju också! Eller hur? hehe. Får väl hoppas att dom blir glada, men det tror jag nog. Sen är det after work som gäller. Lite god mat, någon drink och så. Tyvärr missar jag thaikvällen, men förhoppningsvis kommer det flera.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart det kommer flera. Men inte för dig. Tyvärr är du härmed utesluten pga diss ;D

Och du... vi är wounded-knee-team inte sträcknings-teamet =( haha

Postat av: Fräddie

HAha! jag vet, sjukt dåligt av mig att skada fel del av kroppen! Baaaad Fredrik!

2007-10-26 @ 23:51:35
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback