After work

After work var det som gällde för kvällen igen. Man knner sig sjukt vuxen när man går på det. Synd bara att man bara har ungefär en månad kvar, sen är det slut. Väldigt ledsamt måste jag säga, eftersom gänget jag jobbar med är sjukt trevliga och roliga. Det blev dessutom en billig kväll, till både lycka och förtret. Men jag får bjuda igen nästa gång. Känns lite dåligt annars.

Dessutom har vi bestämt att det får bli tapaskväll nästa gång. Det låter alldeles lysande tycker jag. Jag ska nog minsann komma på något gott att slänga ihop. Jag fick dock efterrätten på mig (ingen är väl egentligen förvånad?). Men det är rätt kul att laga mat också, så det får bli något sådant som ett plus.

Imon är det växjö som gäller. Får väl se om det blir någon shopping. Är inte på shoppinghumör. Har väl sett mig för mycket i spegeln de senaste dagarna. Bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback