Well that's it

Då var helgen över igen. Det går lika fort som vanligt, men jag kan inte säga att jag sörjer. Dags för jobb imorgon igen och det ska bli trevligt det också. Nu återstår det bara att se om man får jobba december också. Det hade varit väldans nice faktiskt.

Dagen i sig har bestått av teoriplugg, teoriplugg och lite till teoriplugg. Känns hyffsat men ändå rätt kasst, kan inte riktigt bestämma mig. Vill bara sätta det där jävla provet så man slipper skiten sedan, det hade varit så underbart skönt. Det underliga är att jag är hyffsat pigg, med tanke på att jag la mig vid 6 i morse. Ja, för det var inte förräns då som Jenny och alle lämnade bygget. Men det var trevligt. alle var rätt rolig när han började snarka och få spasmer också. Det ser man inte varje dag.

hittade förresten min efterlängtade kofta igår. Letat länge och det blev en liknande som jag har, fast i annan färg. Grå och svartrandig om man ska vara mer exakt. Bjuder även på en bild från i fredes, efter en dags slipskupp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback