Sucks to be sick

Jag är så rastlös. Inte nog med att jag typ inte gjorde något i helgen (det vill säga lördagen!), så skulle man gå och bli sjuk också. Halsen hurts like hell. Eller tja, snarare vänstra delen av halsen, den högra avverkade jag tydligen igår, så frågan är om hela eller ingen del av den kommer göra ont imorgon. Helst av allt det senare, helt klart. Har nog haft lite feber också, känner det i kroppen. Har vi några tabletter att ta? Nej, självklart inte.

För övrigt så har jag avverkat dagens andra långfilm, är inne på dagens dryga femte kopp te för att inte tala om dagens fjärde halvlitersglas med vatten. Man kan helt enkelt säga att dagen har inneburit ett ypperligt förhållande med toaletten, vilket gjorde att den stackarn blev jävligt sur när jag var inne och vänstrade med duschen i 10 minuter. Skämt å sido så dricker jag som en häst. Orka det här? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback