Stress, stress, stress...

Uch. Dagen, eller snarare kvällen slutade sjukt stressat. Även om jag har kommit ner i varv nu så blev hela träningen lite fucked på grund av att jag var så stressad innan. Vad detta nu berodde på, var att jag kom hem från jobbet sent, strax innan sex. Då skulle jag baka en kaka och två pajer till morgondagens after work på ca 2 timmar. Trodde jag. Fick nämligen ett sms från Madestam där det stog "Jag blir lite sen till tränarmötet". Självklart hade jag glömt det. Detta resulterade i att jag inte hann äta, hann med nöd och näppe bli färdig med kakan men inte pajerna, eftersom mötet skulle infalla vid halv sju. Var sjukt trött, siggig och allmänt okoncentrerad på träningen. vilket gjorde att jag blev ännu mera sur.

Vad som dock räddade kvällen var att mamma var snäll och ahde börjat med pajerna när jag kom hem. Så jag behövde bara vakta dom i ugnen medans jag åt. Det blir nog gott förhoppningsvis. Om jag nu inte glömt någon ingrediens eftersom allt blev snabbt ihopaslängt. Men det märker vi väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback