Scrap-booking is the shit!

Eftersom kvällen inte bjöd på så mycket roligt eller umgänge alls, så tyckte jag att det car dags att börja organsiera mitt studentalbum. Tänkte först göra ett litet till balen och ett till själva utsparken, men jag hittade ett fett med najs stort album istället så jag samlade allt i ett. Tyckte det var bättre så, man slipper liksom byta.

Först tänkte jag att det skulle vara jättefint och väldigt superorganiserat, men ju mer jag höll på så kändes det som att det här skulle minsann göras me lite feeling. Så jag kluddade dit lite bilder, stavade jag fel så gjorde jag nån ful kommentar i kanten. Dessutom flippade jag ur helt och citerade allt som stog i min mössa. tyckte det var lite kul. Så kan folk se vad där står utan att behöva läsa alla fyllemeddelanden som står präntade i mössan. Mössan betyder dock mer för mig, men för andra kan det ju vara roligare att bara kunna läsa det utan att leta allt för mycket.

Nu orkar jag dock inte så mycket mer, det tar sin lilla stund. Längre tid än vad jag trodde och det är rätt många sidor. Fick nämligen nästan in alla bilder jag framkallade. Dock rensade jag bort det som kändes för onödigt. Men jag tyckte det var så svårt att välja. Kändes roligare att ta med det jag hade istället.



Kommentarer
Postat av: emelie

lite emelie-inspiration där ja ;) tyckte också det var sjukt kul att göra det, skoj att ha senare ju! :)

Postat av: Johan

Yearbook...

2007-11-18 @ 11:23:45
Postat av: Nea

Usch, när jag ser din sån inser jag att jag också borde göra en. Men isf får du i uppdrag att rita såna små snittsiga bilder jämte ;D

2007-11-18 @ 12:39:07
URL: http://neasvea.blogg.se
Postat av: Fräddie

Emelie>> Jag har tänkt göra album jäääättelänge! ;D
Nea>> PFFT! Hela grejen är ju att man ska göra det själv :D

2007-11-18 @ 12:48:11
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback