Nähä, no work

Det blev inget jobb idag. Känner mig fortfarande allmänt kass, odck bättre än igår. Idag är det mer huvudet som spökar. Så det är nog på bättringsvägen. Men det verkar vandra runt lite som det vill. sjukdomar är bra konstiga i alla fall. Det som var skönt vat att jag fick sova riktigt inatt. Somnade som en klubbad säl och sov sedan hela natten utan att vakna. Skönt säger jag bara.

Eftersom man nu har too much time on my hands så gjorde jag klart PS versionen av min bild från igår. Den blev väl rätt hyffsad. Den gamla bilden ahr sina ljuspunkter och den här har sina. så vi får väl se när jag får infall för att göra den tredje också.


Kommentarer
Postat av: Nea

Saknade dig på träningen :(

Postat av: Fräddie

jaopp...Jag saknade mig själv också. Hehe!

2007-11-27 @ 23:19:26
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback