Misslyckande

Dagen har varit prima, om man bortser från smärre incidenter mot kvällningen. Kostymkuppen uteblev, men machettknapparna och slipsen kom till användning. Alla tyckte jag var mycket classy, till skillnad från Allex som dissade (mouahahah!). Men vi sa det får bli kostymkupp till nästa after work hos Ann. Gourmet grön maten var prima som vanligt, och mätt som en get blev man. Sen så jobbade jag och emelie in vår halvtimme sen igår. Som jag så då, vi är ju rätt duktiga på att jobba övertid. Och som sagt, det är vi. Dessutom såg jag plåtarna 007, 008 och 009 idag. Jag närmar mig dom andra.

Vad som dock förstörde hela min dag, eller snarare kväll, var bakningen jag gav mig på allt för sent. Min fudgepaj blev ingen fudgepaj utan någon äcklig övermaffig pajkaka som inte alls var god. Jisses vad ledsen jag blev. Dessutom kom jag fram till att choklad och pajbotten helt enkelt inte går ihop för min del. Aldrig mer säger jag bara. Min bakighet är alvarligt ärrad för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback